Gå til innhold

skal inn til vurdering i morgen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Dæggern, ble det fødsel på deg i dag da kanskje??

Vet du; var innom føden og så noen som jeg lurte på om kanskje hørte til deg - og så hørte jeg snakk om ei nyfødt lita tulle som liknet på H***** (din eldste); kanskje var det deg de snakket om da?

Uansett - lykke til!!

Blir lagt inn i morgen kveld kl 20. Skal bli spennende å se hvor maaange dager det tar!!

blir satt igang på " en livmorhals midt i laget og 1 cm åpning"....jeg håper hun er ute til helga hehe....Regner med vi kanskje sees på sykehuset da:)

Annonse

var hos fastlegen på mandag em, trengte ikke akkurat å sutre for å si det sånn - han bare ringte opp til Lars og da var det bare å komme dagen etterpå. Ble imidlertid møtt av H.L der oppe- og han sa bare at det var helt i orden å sette igang nå. grunnen til at det måtte vente til onsdag kveld var at det allerede var en indusert fødsel på gang, samt noen ventende som jeg forsto. Nå er jeg egentlig bare glad, selv om jeg vet hva jeg har i vente:) det har vært slitsomt å være til i det siste, og det var utrolig godt å bli møtt med forståelse fra alle tre leger for å si det sånn.

Lykke til coriander!!! Nå skal vi snart treffes med våre små! Regner med det må bli på pia1978 snart også -til helga? Så er det bare mamman til supermann igjen i juli da. Gleder meg til vi skal treffes med de minste! Lykke til alle sammen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...