eplepeple Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Vi har brukt Nan1 til jenta vår. Siden hun er så treg i magen så skal vi prøve et annet merke. Det som er så kjekt med Nan er at den finnes som drikkeklar variant, den bruker vi alltid ute på tur. Vet dere om Hipp, Småfolk eller noen av de andre har drikkeklar mme?
blomstre Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Vet at småfolk har (både 1 og 2). Men finnes i få butikker.... Her har jeg sett den på Ultra.
Prusseluskan Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Så vidt jeg vet er det bare NAN og Småfolk man får som ferdigblandet. Jeg har funnet Småfolk på Meny, Ultra, Rimi og Kiwi, i tillegg har en del apoteker det. Meny pleier å være greie og ta inn varer dersom man spør, så hvis de ikke har inne tar de kanskje inn for deg. Pass imidlertid på å sjekke dato på kartongene, jeg har vært flere steder der de har vært litt sløve på å sjekke hyllene for utgåtte varer. (Både på pulver og ferdigblandet). Var ikke gøy å oppdage at småen hadde drukket tillegg som var gått ut på dato selv om det kun dreide seg om noen dager og alt gikk fint.. Heldigvis har de litt margin fra produsentene, men følelsen av å ha "sviktet" var ikke god.
Cruella De Vil Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Småfolk ferdigblandet for nyfødte finnes bare på Ultra - se oversikten over hvor de har de ulike småfolk-produktene her: http://smaafolk.no/content/blogcategory/30/56/ Jeg har kun sett Nan og Småfolk som ferdigblandet, tror ikke det finnes noen flere merker med ferdigblandet, nei.
Prusseluskan Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Det stemmer ikke helt at drikkeklar Småfolk 1 bare er å få Ultra, de finnes hos enkelte Meny og på apotek også. Dersom Meny ikke har Småfolk 1 har de jeg har spurt tatt inn det, og fortsatt å ta det inn så lenge det er omsetning på det:) Mulig oversikten til Småfolk ikke er oppdatert?
Studine mevik Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Man kan spørre i hvilken som helst butikk om å ta inn det produktet man leter etter og så lenge det er et merke som butikken selger i utgangspunktet så vil nok de fleste ta det inn for deg. Kan jo være at enkelte av de billige butikkene sier nei. Da tenker jeg på de butikkene som ikke konsentrerer seg så mye om service og utvalg, men heller på billige produkter. Butikker som tilhører kjeder (f.eks norgesgruppen) har avtaler med ulike produsenter som de må ta inn varer fra og andre produsenter som er valgfritt.
Cruella De Vil Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Ah, jeg har bare funnet det på Ultra rundt her jeg bor, men da er det altså håp om å finne det i andre butikker også - bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå