Gjest Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg har stikkende tak på begge sidene av magen. De går ikke bort når jeg beveger meg og kommer ganske tett men i rykk og napp....Kjennes ut som noen stikker meg med nåler i magen.... jeg tør ikke håpe lenge, men siden dette er annerledes enn jeg har hatt de andre dagene bare lurte jeg...
ifie Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Det er veldig forskjellig hvor riene sitter. Mine startet som kraftige kynnere, og holdt seg i mageområdet hele tiden - så vidt jeg husker. Hos noen sitter de i ryggen. Jeg har ingen aning om det du beskriver kan være rier, men siden de kommer i alle mulige slags vondter, kan det sikkert hende dette er en start Lykke til!
Gjest Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har begge gangene hatt de nederst i magen,men mange får i ryggen og noen får nedover lårene..
meg & to små vampyrer Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg hadde nederst i magen, jeg også. Samme sted jeg får menssmerter. Jeg fikk også smerter på fremsiden av lårene. Fikk ingen smerter i ryggen som en del andre gjør. Lurer på om det blir det samme denne gangen..
VinterSol+2 Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 mine kjentes ut som kraftige menssmerter, begge gangene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå