Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg opplevde noe skummelt igår.Sønnen min hadde ikke spist ordenltig eller spist lite mat på lenge,,Igår tenkte jeg å være tålmodig og sitte ved spise bordet så lenge han er rolig og kanskje han gir seg og begynner åå gape opp etter hvert.Etter 3-4 skjer,begynte han å skrike.så begynte han å hoste, jeg ga han litt vann siden han hostet.og først satt vannet i halsen,Han hostet da kom maten han spiste ut og noe av grøt satt fast i halsen,han ble helt rød på ansiktet og øyne.han hostet ikke mere jeg ble så redd..jeg gråt og skjelvet.Sa herre Gud,hjelp meg.jeg skjønte ikke hva jeg skulle gjøre,ble helt nervøs,slå litt bak på ryggen hans,Så tenkte det er helt greit.jeg får våkne 100 ganger om natta og amme,..jeg vet ikke hvorfor men jeg har blitt veldig som Nemos far, fra igårs episode.Idag har jeg gitt han veldig god service.forskellige smak på maten,selvfølgelig han spiste ingenting,men på kvelden han gapte opp og spiste plutselig 1.5psj...3-4 timer tårene mine bare rant igår,fikk hodepine til og med...bare et råd fra meg,ungen vil ikke spise så bare ikke mas.heller prøv senere.ha koslig hele tiden enn gråt/mas..man får så dårlig samvittighet etterpå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ville bare si at æ forstår følelsen du hadde kjempe godt, å den e helt jævli! Fyfan kor redd man kan bli :-/ Gutten min e så glupsk at han sette ting fast ofte i halsen, verst va d under spysjuka da han fikk så mye slim fast at han ikke fikk puste i d hele tatt. Da bruke æ ta han over fange på magen å slå lett i ryggen, da kommer d meste opp :-) Svigermor bruke banke han i ryggen mens han sitte, å d gjør vondt verre, ihvertfall for min gutt, så han må taes over fanget.

Æ håpe du klare å roe dæ såpass at du tenke at sånnt skjer jo alle, til og med vi som voksne får jo mat i halsen til tider :-/ Håpe han snart bynne å spise mat igjen ;-)

Gooklem

Skrevet

Huff, det er min store skrekk når lillemann skal begynne med grøt og fast føde. Jeg synes det er ille nok når han setter melk i halsen, første gang begynte jeg å grine.

Håper ikke det skjer flere ganger for deg.

lykke til!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...