Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er så stas med disse stelleveskene.. selv klarte jeg meg fint uten med vesla og har ikke tenkt å kjøpe denne gangen heller. En litt romslig veske man har liggende får plass for sakene allikevel :) Noen andre som har klart seg uten ? Synes det er mye pes med alt man MÅ ha.. har gått i flere feller selv altså, som bleiebøtte.. den havna fort ut av huset.. varmekabler på badet og bleiebøtte, huttemegtu !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det må man ikke, men jeg synes det er praktisk i starten. Liker ikke gå med store vesker, så da er det greit å ha en egen stor en som passer til å henge på vognen :-) Bruker den aktivt første halvåret eller så, og deretter mindre og mindre.

Skrevet

Går sikker fint med ei stor veske også..

Men, jeg syntes det var kjekt med en som jeg kneppet på håntaket på vogna.

Brukte den mye i starten også mindre og mindre etterhvert...

Skrevet

Hadde heller ikke stelleveske til første og jeg tar meg ikke råd til å kjøpe denne gangen heller for en så kort periode. Får holde med ny vogn. Er enig med deg maristo om at det er mye pes med alt man MÅ ha, og vi blir nok påvirket av hverandre her inne på forumet om hva man trenger/ hva man bør gjøre....

Skrevet

Man må ikke ha det. Men jeg har ikke så mange andre store vesker å bruke så jeg har kjøpt meg en.. Men ikke av de dyreste..

Til gjengjeld har vi fått og arvet masse, så mye vi slipper å kjøpe. Fått eller arvet: vogn, seng, vugge, baby gym, lekegrind, bilsete med base og stellebord. I tillegg har jeg arvet endel klær + fått endel nytt av svigers.

Litt kost å handle litt selv oxo... Og der kom veska inn her i gården...

Skrevet

man må vel ikke noe som helst igrunn!man velger da helt selv hva man velger å hente inn...

Skrevet

Nei, absolutt ikke! Jeg hadde ikke med førstemann og kommer heller ikke til å ha det denne gangen. Jeg får også litt fnatt av den massive babyindustrien, alt det man MÅ ha - som er helt unødvendig. Med min føste hadde jeg som regel bare en bleie eller to stukket ned i min egen veske, har aldri slept rundt på våtservietter, stelleunderlag, kremer, osv... og det har forbløffende nok gått helt fint :-)

Skrevet

Må absolutt ikke ha - men jeg synes det er gøy med vesker og er glad for en unnskyldning for å kjøpe en til :-). Synes også det er kjekt med masse rom, når man har med mye forskjellig (smokk, desinfiserende, kluter..). Og som noen andre sa, liker jeg å ha en som lett festes på vognen - jeg blir gal av å ha den over skulderen eller under vognen. Det er vel det viktigste kriteriet for meg i begynnelsen.

Skrevet

Da har du vært heldig :-)

Jeg har opplevd flere "opp-etter-ryggen" bleier med mine når de var helt små, så fullt klesskift, noe å vaske med + nye bleier var et absolutt must for vår del. Helst 2 klesskift siden en body fort kunne bli utgulpet også, og etterhvert med flere barn, så var det greit å ha med litt til dem også i samme vesken.

Jeg hadde garantert fått plass til dette i en _stor_ vanlig veske også, men jeg liker altså ikke å gå med slike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...