******* Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Jeg blir snart smårar . Har ei snuppe på 9 mnd som nekter plent å spise om dagen. Er ikke store flisa fra før, så er jo litt ille når ikke hun vil spise på flere dager. Det er veldig minimalt av hva jeg får i ho. Andre har også prøvd med samme resultat. Hun bare spytter ut. Vet ikke om d kan være noe tenner på gang. Hun har ingen enda. Litt løs i magen, men bæsjer ikke mer enn kanskje 2 ganger om dagen. Er ingenting som faller i smak, har prøvd d meste. Kun litt bringebær synes hun var godt. Fikk ikke i henne mat til kvelden, kun 70 ml melk, middag en halv potet, noen skjeer grøt til frokost og litt melk ellers ingenting. Slik har d vært i 3 dager nå. Er litt sutrete, pleier å være kjempeblid. Er det noen som har tips til noe jeg kan prøve?
******* Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Har lurt litt på deg jeg og. Er jo mulig d. Er så frustrerende når hun ikke vil ha noe, lita som hun er også. Får håpe d retter seg snart igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå