Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer gullet enda, han er 16 1/2 mnd.

Ammer morgen, formiddag, kveld og 1 gang om natten. Og kanskje en liten påtår på ettermiddagen. ;o)

Skrevet

ammer morgen og kveld, vurderer å kutte ned noe for å få mer frihet

16 mnd.

Skrevet

Ammet til ca 14 mndr, siste månedene kun om morgenen og kun fra høyre side. Synes det var herlig å slutte, selv om jeg ikke brukte amme-bh på slutten var det godt å slippe såre/følsomme brystvorter.

Skrevet

Førstemann til hun var ca halvannen til to mndr. Andremann i et halvt år :)

Skrevet

Ammet til han var 6 1/2 mnd. Da var plutselig flaska mere spennende. Men helt greit det egentlig..men nå savner jeg det litt da :)

Skrevet

Ammer enda. Jenta mi er 14 mnd. Jeg ammer fast morgen, middag og kveld, også blir det litt ekstra innimellom som kos :-)

Skrevet

Ammer en gang i døgnet ennå, hun er 16 mnd. Som regel tidligmorgen, da sover hun lenger!;)

Skrevet

Ser dessverre ut til at lillemann er lei av puppen nå! Blitt mindre og mindre, og nå er det bare helt tilfeldig, gjerne på morgenen. Synes det er litt trist jeg, men er glad for at jeg slipper en hjerteskjærende avvenning! Han er 17 mndr.

Skrevet

Til 13 mnd første gang, og til 11-12 mnd andre gang. Var herlig å slutte. Akkurat nå virker det helt fjernt for meg at jeg skulle ha amma jenta mi på 18 mnd ennå. Hun er jo så stor!

Hvorfor ammer dere egentlig ennå, dere med barn på 16 og 17 mnd? Og til og med på natta? Huff, det virker forferdelig, å måtte våkne enda og gi pupp.

Skrevet

Kvifor ein ammar lenge? Fordi det er bra for barnet. Kvifor nokon velger å amme om natta? Det er ulike grunnar, som den enkelte må svare på.

Eg amma til eldste var 19 mnd, og hadde tenkt å holde på minst like lenge med lille. Dessverre måtte eg slutte å amme då ho var 18 mnd pga allergi.

Skrevet

Etter ett år ville han ikk eha mer..

Skrevet

Ammer noe fortsatt, hun er drøyt halvannet år nå.

Skrevet

Her slutta vi med pupp når snuppa var ca 10, 5 mnd. Da begynte hun å bite/ tulle, og jeg valgte derfor å slutte. Det gikk kjempefint, uten noen problemer.

Skrevet

Vi ammer fortsatt morgen og kveld. Min sønn er 18 måneder i dag.

Skrevet

Han var knapt et år, da ammingen tok slutt. Da beit han såpass mye at nok var nok ;)

Skrevet

begge mine stoppet selv..

første ved 6 mndr..

andre ved 9 mndr..

Da bestemte de at mammas melk ikke var godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...