Gå til innhold

bim-treff for alle.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei:) Hvor i Oslo bor du? Jeg har også termin 2. september, men håper det blir et august barn.. hehe.. Har en sønn fra før som blir 2 år i oktober:)

Vi har vært en liten gjeng som har drevet å møttes, men hvis du har profil på facebook, kan du jo sjekke ut gruppa som heter "oslo mager".

Selv bor jeg i bydel søndre nordstrand, men er jo greit å møtes i byen også om det er intr.

supert at der er flere der ute. Ble litt skuffet npr jeg bare fant bim treff for de over 30 i oslo. ;) Jeg er 29 og har en jente på snart 3 år. Jeg bor også i søndre nordstrand;) Holmlia.Blir veldig glad for å møte andre gravide i området, var litt redd for å ende opp med å gå rundt alene.

hej..jag sökte som dig andra grupper än för dem over 30..jag meldte mig in i oslo mager på facebook...vi skal mötes kl 12 på onsdag den 12 på cafe sör i oslo...kom gärna dit..jag har aldrig vart på "mammadate" men det skal bli göy o möta andra..jag er 25..har en gutt på 2,5 år o bor på oppsal. jag har termin 13 augusti :0) obs meld dig in i oslo mager :0)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...