Lillemoro Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Natalie får en lillebror om ca 3 uker. noen som har forslag til navn som passer og klinger bra sammen med Natalie? for oss står det stille.
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Natalie og Emanuel Natalie og Lucas Natalie og Syver Natalie og Oscar
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 På profilen din står det at du har en sønn, Dennis Emilio, og at du venter tvillinggutter.. Er også tydelig at bildene av "Dennis Emilio" er hentet fra Google eller noe. Så neste gang du skal dikte opp, sørg i det minste for å slette/endre opplysningene i profilen din.
Sesilia Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Jaja, selv om det er oppdikta, er det jo mye som er flott sammen med Natalie! Og det er lov å spørre selv om man IKKE er gravid!! Rom for alle her! (skjønt, ærlighet varer lengst...) Jeg synes Natalie & Noah er fint! Eller Natalie & Nikolai Natalie & Nicholas Natalie & Oliver Natalie & Daniel
Lillemoro Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 hehe, vel. Det som er skrevet her, skrev jeg og en veninne sammen på vegne av henne. I og med at hun ikke har bruker selv, og at ingen her inne kjenner meg uansett ser jeg ikke noe galt i å "låne" bort profilen så hun kan få lagt inn en tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå