Mamman til AM&JS Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Begynner å lure på om dette snart bare er psykisk vettu...Vondt når jeg klemmer og presser litt på ribbeina...og vondt under costalbuen..og baktil i ryggen... Ikke vondt i magen når jeg er i aktivitet, men kjenner det i ryggen, men kjennes mest ut som sånn stølhet liksom...dette har jeg hatt i mange mnd..og håpet og trodd at det ville gå over. Vondt når jeg presser inn "magen" noen steder, men akkurat som det flytter seg...holder på å bli sprø, og tenker så klart det meste med tanke på kreft etc..og gastroskopi og endoskopi er jeg liiiivredd... Skal til legen på onsdag...wæææ...
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Kan høres ut som gallestein kanskje? Er det mer vondt rett etter (eller imens) du spiser? Isåfall er bare en UL undersøkelse nødvendig før evt andre inngrep, og det gjør jo ikke vondt! Ellers kan det jo være noe muskulært, men kanskje hatt smerter litt lenge for det..? Uansett, god bedring og lykke til hos legen!
Mamman til AM&JS Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 Er operert for gallestein i 99, så det er det ikke..og merker ingen forskjell ved matinntak..:/ Synes det hele er sååå merkelig..men håper legen finner ut av det kjapt og greit da..:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå