Gå til innhold

Stellebord fra ikea, men hvilken str..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har funnet ut av vi vil kjøpre kommode fra ikea å lage støtter på sidene selv..

Har sett meg ut en, men vet ikke hvilken str jeg burde velge..

Den hete MALM.

Valget står mellom en med 3 skuffer som har målene:

Bredde: 80 cm

Dybde: 48 cm

Høyde: 78 cm

Eller en med 4 skuffer som har målene:

Bredde: 80 cm

Dybde: 48 cm

Høyde: 100 cm

Hvilken str høyde burde jeg velge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på hvor høy(e) du/dere er?

Skrevet

jeg kjøpte det største. men det er høyere enn vanlig stellebord men fungerer fint, så er jeg lang da..

Jeg måtte ha det pga av at jeg har ei fra før som bruker det og da får jeg plass til litt klær til begge...

Skrevet

jeg er 155 cm høy..

Skrevet

Jeg er 174cm og har akkurat kjøpt den med 4 skuffer. Den er akkurat høy nok for meg. Kanskje den blir for høy med deg på 155cm? Men om du trenger plassen kan du jo kjøpe en sånn lav "krakk" å stå på, kanskje?

Skrevet

Var på IKEA i dag for å kjøpe kommode for å bruke til stellebord, og tittet på MALM. Men jeg syntes den laveste ble litt for lav, og den høyeste altfor høy. Jeg er 1,70 høy forresten, og mannen min er 1,84. Enden på visa ble at vi endte med en kommode med tre skuffer som heter KOPPANG. Litt av grunnen var at den er 90 bred, noe som passer perfekt der vi skal ha den, men den var også litt høyere en den laveste MALM-kommoden. Dersom vi skulle kjøpt MALM hadde vi nok gått for den laveste, og heller satt på ben eller hjul for å få den opp i passe høyde.

Skrevet

Dersom den med 4 skuffer er litt høy og den med 3 er litt lav (og du ikke har behov for mer enn 3 skuffer. Får plass til ganske mye i skuffene i Malm kommoden synes jeg i alle fall) så er det kanskje mulig å feste noen ben/hjul på den?!? Ikea har jo mange ulike typer ben som det sikkert er mulig å feste på kommoden??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...