Simen og Julie Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 kjenner jeg er helt fortvila og sint og lei... ingen mens ingen graviditet... tårene bare triller og jeg føler meg bare uff... jeg sluttet på minipillen mars 08... og vi brukte kondom til sept. ingen prev. etter det... men først i april begynte vi å prøve for fullt... men ingen mens nå... er fortvila... har ferie, og ferie skal jo egentli bare vere kos, men føler at det bare er stress... hit og dit og frem og tilbake... ikke er det fint vær heller... skulle ha mens den 1-2 denne mnd... den har ikke kommet enda... bare neg tester... blir bare trist av alt dette... er enda 7 dager til ferien er over og jeg gleder meg til å komme hjem og sove i min egen seng og gå på jobb igjen... til tross for at 3 av mine arbeids kolegaer er gravide... det virker som alle blir gravide men ikke meg... ikke en gang fertilitifriend kan finne en eggløsning på meg.. har jeg da krav på en utredning snart?
atsjo Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Er så sinnsykt kjedelig å ha slike dager som du har nå. Har du fått tilbake mensen etter du slutta på minipillene? Jeg ville absolutt gått til lege så fort som mulig så du slipper å vente enda lenger. Jeg har selv ikke fått mensen etter p-pilleslutt og har nå fått pergo som skal stimulere til eggløsning.. Gikk til privat gyn siden ventetiden var så lang på sykehuset. Måtte ta innvendig ul og forskjellige blodprøver. + samboer tok sædprøve. Prøvetiden har ikke vært noe gøy her i gården heller. Vi har prøvd siden okt 08. Men har ikke fått pergo før i juni. Dette er min andre pergokur og er nå 10dpo og kjempe spent:) Så fortvil ikke. Oppsøk lege så får du hjelp. Kanskje du også trenger et lite "dytt" slik som meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå