Gå til innhold

Lykke til alle dere med augustfødsel:-)))

Pysekatten med 2 i magen:)

Anbefalte innlegg

Nå er det alt to måneder siden jeg fikk den skjønne lille jenta mi. Det er helt fantastisk og være mamma og vi koser oss veldig mye. Dere som venter første har utrolig mye å glede dere til:-))))))))))

Prøveren på nr 2: Ser du også skal føde i Kristiansand. De er jo så utrolig flinke der, men ho jeg hadde under åpningsriene var helt fantastisk. Ho er svensk og heter Agneta. Ei fantastisk JM:-)))

Lykke til med fødselen alle sammen:-)))))

Fortsetter under...

Hei Pysekatten!

Godt å høre at du er så fornøyd med Fødeavd. i Kristiansand. :) Jeg fødte der forrige gang også, og var veldig fornøyd, bortsett fra at jeg fikk en kjempesur barnepleier inn på natta når jeg var blitt satt i gang og jeg ringte på fordi jeg lurte på om jeg hadde rier..... (ja, det var førstegangs)

Denne gangen er babyen i seteleie, og dermed så skal jeg inn til vurdering i morgen. Hvis babyen fortsatt er i seteleie, som jeg tror, blir det planlagt keisersnitt. Jeg orker ikke tanken på setefødsel.

Så morgendagen blir spennende for min del!

Godt å høre at du koser deg med jenta di! :) Jeg gleder meg veldig til å få se jenta mi. Spennende å se hvordan hun ser ut, osv. Også endelig være ferdig med det barnet som er så utrolig etterlengtet. Har holdt på med gravidprosjektet i over 4 år og skal bli så utrolig glad når alt er overstått!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...