L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 og har vonde pupper og hodepine... haha:) hvor latterlig er ikke førstnevnte:) Skal teste over helga for å være sikker på at den evnt er positiv:) Plutselig får jeg denne lukta av søtt... det lukter sukkerspinn rett og slett... ingen andre kjenner denne lukta... Sambo snøser for harde livet... Jeg syns ikke det lukter godt, jeg blir kvalm... Hadde noe lignende med 1 =) Men har jo mest hørt om gravide som får fysen på enkelte lukter ikke AT man lukter ting:) vel vel, får se om dette bare er innbilning:)
Simen og Julie Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 når jeg gikk gravid med lillegutt kjente jeg lukten av sjokoladekake... verken sambo eller noen andre kjente denne lukta kun jeg... ikke var det noen i næheten som hadde spist sjokoladekake eller lign... men jeg kjente den lukta... men du går ha lykke til:D
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 sier du det?? Når merket du dette/og hvor lenge pågikk det? begynner jo nesten å lure om jeg er tussete i hode:) hehe... Jeg er sååå spent på om jeg får pos test... vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå