Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Tok en cb digitaltest nå og den viste gravid straks....;-) Så nå er jeg IKKE usikker lengere;) termin 8mars etter mens termin....;-) Gleder meg stort,men mannen min er litt mere tilbakeholden,vi har to tette se og det er travelt og slitsomt.Håper virkelig på ei lita tulle nå,men klart bare det er velskapt så....Har to guttter fra før med 20mnd mellom dem.Mannen min er odelsgutt og det er meningen at vi skal overta gården,men nå har vi jo en bra start for å komme i gang med det prosjektet for vi må ha større hus.Mannen min er sånn som bekymrer seg så veldig for bla dette,men når magen vokser gleder han seg mere.Gleder meg til å fortelle dette til alt og alle....
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Gratulerer så masse=D hihi 3 tette på deg gitt=) masse lykke til med den voksende magen=) satser på vi følger hverandre videre;o) jeg har mens termin 12.mars=)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2009 så spennende da kan vi følge hverandre...lykke til og gratulerer.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer begge to. Ifølge mine beregninger har jeg termin 10.mars. Så vi er jammen tett,vi tre. Jeg er ikke så ofte på nett, men skal se etter dere. Lykke til,jenter,-og kooos dere!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå