nina-ballerina Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Etter at jeg slutta på pillen, tok det lang tid før jeg fikk tilbake mensen. Problemet mitt er nå at det er så lang tid i mellom hver gang jeg har mensen, og det er aldri like lenge imellom. De siste gangene jeg har hatt den har det vært mellom 5-6-7 uker i mellom. Det er ganske håpløst å drive intens prøving når jeg aldri helt vet når jeg har el, og når jeg får mensen etter laaaang ventetid, er det jo så lenge å vente til neste gang liksom...Nå skal jeg kontakte en lege om detet, men er litt nysgjerrig på hva som kan vente meg... Regner med jeg får noe som setter syklusen i sving, men hvordan funker det? Noen med erfaring...? (Jeg har allerede en datter, så jeg vet systemet funker liksom det er bare litt treigt!)
superspent75gravid Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Kan ikke svare deg på hva som skjer hos legen, men jeg vet at det er helt normalt at syklusen blir på bærtur etter pilleslutt.. Når jeg sluttet med den var mensen min ustabil et helt år.Ganske slitsomt, så jeg håper det er noe legen kan gjøre med det. Lykke til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå