Gå til innhold

er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Hei:-) har gått å glædet meg til å få den lille jenta mi i arman mine i mange mnd no, å håpet på at tida ska gå fort, men de siste uken så jag bare gruet meg mer å mer til fødselen;/ for noen mnd siden så håpet jeg hun skull kom vartfall 2 uka før termin, men no håpe æ ho hold sæ inn til termin vettu.. e ikke det at jeg ikke gleder meg til å bli mamma, men det å fød grue jeg meg sånn til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140398721-er-det-bare-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, når fødselen er i gang så får du en annen følelse, da tenker du litt anneldes skal du se, dette klarer du helt fin skal du se, glem alt du har hørt om det ene og det andre, er sjelden en fødsel er lik, ingen vet å mye smerte andre tåler helle, masse lykketil,

Har du snakket med jordmor/lege om dette? Det bør du gjøre! Det finnes også egne team på mange sykehus som kan følge opp dem som er "reddere enn normalt" - for det er nemlig normalt å være redd og engstelig foran en fødsel. Det som derimot IKKE er normalt, er hvis man er så redd at det går ut over dagliglivet, og at man ikke klarer å tenke på noe annet. Da trenger man profesjonell hjelp.

Snakk, snakk, snakk - det er mitt beste råd! *klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...