Gjest Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Storesøster heter Kristin #1) Live og Tuva? Det vi egentlig har vært enige om... Men litt for like likevel? #2) Ada Sofie og Cecilia? Da får pappaen og jeg hver vår favoritt, men går de sammen...? Og passer de til Kristin? #3) Sunniva og Live/Tuva (Johanne)? Hadde vært oppkalling etter jentenes oldemødre. Men bør Live/Tuva da ha to fornavn? #4) Eventuelt andre forslag?
trebarnsmamma84 Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Live og Tuva=) Andre: Maiken og Martine Ella og Lisa Julie og Marie Johanna og Helena Maria og Hilda Janne og Julie Siri og Heidi
Eva_81 Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Live og Tuva! Det er to kjempesøte navn. Ikke for like, nei. Passer veldig godt til Kristin!
mamma til Isak Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Ada Sofie og Cecilia er det peneste av forslagene, synes jeg! To vakre navn, som også jeg kunne vurdert..!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Ada er vakkert, Sofie er et fint mellomnavn ( ene jenta mi har og Sofie som mellomnavn ) og Cecilia er et nydelig navn..tenker på Cornelis Wreesvijk. Kjempefine tvillingnavn! Spiller ingen rolle om det passer til Kristin syns jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå