Gå til innhold

Ang.merkelappene i babyklærne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere de av? De er jo ikke måte på hvor store disse merkelappene er, ofte er det jo 2 og 3 i ett plagg også. Men det er jo ikke så greit å få de av eller, blir jo sittende igjen litt og det er jo heller ikke noe særlig?... På klær jeg har arvet sitter lappene på enda, men det kan da ikke være noe særlig å ha denne mot sart babyhud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tatt av merkelappene, klippet de så godt jeg kan inntil stoffet slik jeg pleier å gjøre med mine egne klær. Så får jeg heller gjette meg frem til størrelse og vaskeanvisninger :-) Syntes det er skikkelig ubehagelig med stikkende lapper på egne klær, så kan ikke tenke meg at babyen liker det heller..

Skrevet

har ikke klippet av noen til gutten min, og ei heller mine egne klær.. (kun noen på noen only topper pga de er så lange og stive) men de lappene i babyklærne er ikke av den "stive" sorten, og gutten min har aldri reagert på de... ei heller nå når han nærmer seg 3 år. og det er jo noen lapper som nok vil gnage mer avklippet med kanten sin enn om den er på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...