simsalabima Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 JEg er så fantastisk glad! Da testet jeg positvt i dag både på CB (vanlig) og CB digital! Jeg er så lykkelig. I går fikk jeg skyggestrek på billig test. Av symptomer så har jeg hatt: EL med blod i utflod, mensmurringer, murringer i korsrygg, voksesmerter nedover venstre ben, stikk i venstre lysk, halsbrann, tisse oftere, "støl" livmor, nedpress. Jeg har IKKE ømme bryster eller mye utflod, er heller ikke kvalm. LYKKE TIL, alle dere andre. Håper vi sees inne på 1 trimester snart!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 gratulerer så mye! det gjikk jo fort da:-)) håper jeg kommer etter deg til 1 tri snart:-)
♥Axinija♥ Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Heldiggrisen!!!!!! Gratulerer så mye!!!!!!!! Masse lykke til videre i sv.skapet, håper å joine deg på 1.trimester om 3 uker.....leenge til, uff.....
Carina har to små gull Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Gratulerer så masse og nyt svangerskapet
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Masse masse til lykke med svangerskapet:) Det var veldig hyggelige nyheter:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 GRATULERER:) :) og sååå høy å lese om symptomene, da er det kanskej håp for meg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå