Gå til innhold

Vanskelig alder? 15 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 15 mnd og travel for tiden! Har en periode nå vært vanskelig kveld/natt. Først var det påsken som skipla litt leggetid osv, så var vi på tur, så kom HETEN der hun ikke sov før midnatt, og svetta uansett hva vi gjorde. Nå er det litt kjøligere, og hun kan legge seg rundt 9. Men våkner noen ganger i 11tiden, og vil ikke sove mer, tar en time å legge henne (i senga vår!) og våkner flere ganger natta. Dette har hun aldri gjort før. Sov gjennom siden 3 mnd. På dagtid er hun krevende, sutrete og vanskelig å tilfredsstille. flere som har det sånn nå? håper på at det er tenner eller noe, men ser ingenting. og håper det meste ordner seg når hu begynner i barnehagen, får et sosialt liv og blir sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt.

Jenta mi på 16 mnd er mye sur om dagen synes jeg, føler at samme hva jeg gjør så blir alt feil.

Vet ikke helt hva jeg tror det er..... Hun har ikke vært noe spesielt plaget da det har vært tenner på gang før så jeg synes det er rart om det plutselig skulle komme nå. Har tenkt tanken om hun kanskje kjeder seg.....

Men da jeg legger henne for kvelden så sovner hun med en gang.

Har også tenkt på om noen kan komme tidligere i trass alderen enn andre, men det er vel kanskje litt vel tidelig??

Skrevet

Er det langvarig kan det jo tyde på at noe er galt, men har dere bestandig gode dager og netter selv? De små har jo ikke lært å takle dette slik vi har enda.

vi har omtrent ikke hatt hele netter omtrent siden 9 mnd og mage og tenner er som regel problemet. Av og til drømmer. 16 mnd nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...