Gå til innhold

Mange har dere fortalt at dere er gravide til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er idag 8+5, og har fortalt til et par venninner, men ingen flere. familie og sånn vet ikke at vi venter nummer 2 enda.

sambo har fortalt til sin far da. men det var pga et argument om større bil:)hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fortalte det til barna da jeg var 7+4 uker på vei,de er 8 år og 4 år..så det var de som spredde nyheten:-) jeg er 10+1 i dag og det går bra!

Skrevet

Med de to forrige fortalte vi med en gang til alle...altså i uke 4-5 var alle informert:-).

Denne gangen vet ingen ennå...planlegger å holde det hemmelig lengst mulig, men det er fordi jeg helst vil vente ei stund til før jeg informerer på jobben...kjenner det værker i hle kroppen etter å fortelle jentene på 7 og 10år at de skal få en lillebror (helt sikker på at det blir en gutt nemlig:-)). Er 5+5...

Skrevet

Er i dag 6+1 og har fortalt det til en del venner og familie. Tenkte jeg egentlig ikke skulle gjøre det, men siden barnefaren ikke er i bildet eller videre intrisert, følte jeg meg veldig aleine. Det var godt å ha noen å dele ting med.

Skrevet

Min samboer og jeg har bestemt oss for å holde det hemmelig lengst mulig, men jeg har allikevel fortalt det til ei venninne og så til søsteren min. De har begge barn fra før av og det er godt å snakke med noen om alle bekymringene som man støter på... Kan selvfølgelig snakke med sambo også, men det er litt begrenset hvor mye han orker å høre på:-) Satser på å holde det hemmlig til etter de magiske 12 ukene, hvis jeg klarer det da.... Tre bryllup, to utdrikkingslag og et 50 årslag på programmet før den tid så kan holde hardt:-) Uansett litt deilig å hemmeligheten sammen med sambo for seg selv en stund:-)

Skrevet

Vi vil heller ikke fortelle det til så mange. Er 6+ ett eller annet på vei. Skal fortelle min beste venninne denne uken. Ellers blir det ikke så mange som får vite det.

Skrevet

mine foreldre, min søster og min svigerinne ( som også er gravid)

vet det....

men ungene får ikke vite det enda... etter at jeg mistet nr 4 i uke 12 så var de helt knust, orker ikke tanken på det flere ganger om det skulle skje noe før uke 12

Skrevet

Mine foreldre og søsken med ektefeller og en vennegjeng på 4 måtte vi fortelle på et bryllup da jeg var 5 uker på vei, siden vi bodde på hotell alle sammen og da var det ingen annen måte å forklare at jeg ikke drakk vin. Ellers er det ingen som vet. Jeg kommer til å si det til svigerfamilien til helgen fordi de legger merke til magen, uten tvil. Er bare 9+4 nå men har lagt på meg mye rundt midten. Jobb og andre venner forteller vi til etter 12 uker. Sønnen min på 3 år venter vi med å fortelle det til så lenge som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...