milla75fikk en gutt Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Det må da være noen der ute som kunne tenke seg å bli kjent med andre gravide!? Så kan man gå turer sammen og gå på cafe når barna blir født. Som en ekstra barselgruppe. Har gjort dette tidligere i Fredrikstad og har fått flere venner med barn på samme alder. Jeg flytter til Oppegård (eller Ski) i løpet av august og kommer til å arrangere treff etterhvert, gjerne for +/- 30 år. Bare sjekker stemningen her først:) Kanskje det eksisterer faste treff som arrangeres via andre nettsider??? Er også interessert i å vite om det finnes trening for gravide i området? pilates, vanngymnastikk eller lignende???
Nikitta Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Hei! Vi har også planer om å flytte til Ski snart. Jeg har termin 28. februar og har en sønn fra før. Hadde vært hyggelig å møte andre i samme situasjon. )
milla75fikk en gutt Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2009 Supert! Når flytter du? Jeg har en jente på snart 3 år og en gutt på 17 (ikke akkurat potensiell lekekamerat). Hvor gammel er sønnen din? kanskje vi sees!?!
Nikitta Skrevet 22. juli 2009 #4 Skrevet 22. juli 2009 Hei ;o) Vi er klar til å flytte men har ikke funnet noe bolig der som vi vil kjøpe, derfor er det litt vanskelig å si når vi kommer til å flytte dit. Men jeg kan jo muligens bli med på treff i Ski uansett. Sønnen min er 1,5 år gammel. Hvilket område i Ski skal dere flytte til?
milla75fikk en gutt Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2009 Vi har heller ikke funnet noe å kjøpe enda. Ikke mye nytt som kommer for tida. Ser først og fremst på Oppegård, men også Langhus og Ski. Helst enebolig med 3-4 soverom, eller rekkehus/tomannsbolig med hage. Mulig vi må leie for en periode,må flytte innen 20 august uansett.
Nikitta Skrevet 10. august 2009 #6 Skrevet 10. august 2009 For oss haster det ikke enda, men håper å finne noe i løpet av året. Vi ser bolig kun i Ski, så det kan ta litt tid. Vi vil også ha noe med minst 3 soverom. Ser på alt fra rekkehus til enebolig. Vi får krysse fingerene sånn at vi finner noe snart ;o). Vil absolutt flytte før babyen blir født sånn at man kan rekke å bli kjent med helsestasjonen der og bli med på barselgruppe der.
1 barn 0909 Skrevet 27. august 2009 #7 Skrevet 27. august 2009 Hei Jeg er ei jente som bor på Vinterbro 10 min fra Ski. Er førstegangsfødende i uke 37 Er gjerne med på treff i Ski. Ser dere har tenkt på et treff på Egon i Ski neste torsdag den 3 sept. kl 20.00 men har desverre ikke mulighet til å komme da ettersom vi skal på svangerskapskurs den kvelden. Men stemningen er her så håper jeg kan væe med en annen gang, før eller etter fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå