Gå til innhold

Noen som har lyst til å treffes i Ski/Oppegård?

Anbefalte innlegg

Det må da være noen der ute som kunne tenke seg å bli kjent med andre gravide!? Så kan man gå turer sammen og gå på cafe når barna blir født. Som en ekstra barselgruppe. Har gjort dette tidligere i Fredrikstad og har fått flere venner med barn på samme alder.

Jeg flytter til Oppegård (eller Ski) i løpet av august og kommer til å arrangere treff etterhvert, gjerne for +/- 30 år. Bare sjekker stemningen her først:) Kanskje det eksisterer faste treff som arrangeres via andre nettsider???

Er også interessert i å vite om det finnes trening for gravide i området? pilates, vanngymnastikk eller lignende???

Fortsetter under...

Hei ;o)

Vi er klar til å flytte men har ikke funnet noe bolig der som vi vil kjøpe, derfor er det litt vanskelig å si når vi kommer til å flytte dit. Men jeg kan jo muligens bli med på treff i Ski uansett. Sønnen min er 1,5 år gammel. Hvilket område i Ski skal dere flytte til?

Vi har heller ikke funnet noe å kjøpe enda. Ikke mye nytt som kommer for tida. Ser først og fremst på Oppegård, men også Langhus og Ski. Helst enebolig med 3-4 soverom, eller rekkehus/tomannsbolig med hage. Mulig vi må leie for en periode,må flytte innen 20 august uansett.

• 3 uker senere...

For oss haster det ikke enda, men håper å finne noe i løpet av året. Vi ser bolig kun i Ski, så det kan ta litt tid. Vi vil også ha noe med minst 3 soverom. Ser på alt fra rekkehus til enebolig. Vi får krysse fingerene sånn at vi finner noe snart ;o).

Vil absolutt flytte før babyen blir født sånn at man kan rekke å bli kjent med helsestasjonen der og bli med på barselgruppe der.

• 3 uker senere...

Annonse

Hei

Jeg er ei jente som bor på Vinterbro 10 min fra Ski. Er førstegangsfødende i uke 37 Er gjerne med på treff i Ski. Ser dere har tenkt på et treff på Egon i Ski neste torsdag den 3 sept. kl 20.00 men har desverre ikke mulighet til å komme da ettersom vi skal på svangerskapskurs den kvelden.

Men stemningen er her så håper jeg kan væe med en annen gang, før eller etter fødsel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...