L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2009 #1 Skrevet 20. juli 2009 Kanskje dere kan ta dere tid til å skrive OM dere hatt noen symtomer evnt hva disse var/er:) Noen gjør det allerede, andre ikke:) For oss som prøver tror jeg dette er interessant lesning, snakker iallefall for min egen del:) Ha en fiiiiiiiin dag, og nyt tiden med baby i magen:)
mossik,en med tut og to jenter Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Hei hei Jeg er evig symptom jeger. Hver mnd tror jeg at denne mnd må jeg være gravid. Denne mnd hadde jeg ikke troen i det hele tatt. Ikke kvalm, trett, ømme pupper. Nada....... To dager før IKM på kvelden fikk jeg intense mens smerter. trodde løpet var kjørt. Testet dagen før IKM og der kom det en relativt sterk strek på billigtest g test, tok så en digital som det sto GRAVID på. Testet litt senere på dagen med en vanlg cb og det kom opp sterkt kryss med en gang. (konklusjon: billigtest slo ikke ut sterkt før cb på meg) Først et stykke ut i uke 4 jeg fikk noe særlig symptomer, og ikke mange da heller. (tisse litt oftere, og uggen i magen til tider.) JO et symptom hadde jeg.... Mannen flyttet nesten ut. Hormonell ja,,,, Humøret hikk som en jojo...... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå