Gå til innhold

jeg blir GAL!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får faen ikke sove om natta!

dette er tredje natta og jeg har ikke sovet 5 minutter en gang.

og når jeg først sovner på morran eller noe så sover jeg så hardt at ikke vekkeklokka klarer å få meg opp og jeg våkner hverfall ikke før klokken 14.00.

dette går bare ikke når jeg skal på jobb og sånt vettu.

første nattan dette skjedde så sov jeg ikke i det hele tatt og reiste på jobb klokken 7 og fikk pokker ikke sove til natta da heller!!!

OFF!!!!deilig å få ut litt frustrasjon.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff- skjønner godt at du er frustrert. Dette tar virkelig på...

Men om det blir så ille for deg at du faktisk ikke klarer å sove, eller slappe av, så tror jeg at jeg hadde tatt meg en tur til legen eller noe. Event akkupunktør e.l

Om man er virkelig anstrengt og stressa, så bidrar nok desverre ikke det positivt på ønske om å bli gravid.

Sender deg gode tanker :)

Klem.

Skrevet

ja det er helt forferdelig...så nå sitter jeg her da....stuptrøtt og skal på kveldsvakt klokken 3.jippi....

skal en tur på apoteket nå å kjøpe valerina natt eller hva det nå het og så skal jeg innom en helsekost butikk å se om jeg finner noe annet å "dope" meg på der:-)

jeg tror nok ikke dette kommer av stress for å bli gravid altså for dette har jeg vært borte i maaange ganger.er vant med at syklusene mine kan variere fra 35 til 50 dager.

etter at jeg begynte på pergo så har syklusene mine de to siste månedene vært på 35 dager riktignok og er på dag 37 i dag og er nok litt frustrert over at pillene ikke har funket denne månenden men nå har jeg holdt på med ustabil syklus siden jeg begynte å prøve og det er 16 måneder siden:-)

får håpe det går bedre i natt og tusen takk for omtanken:-)

Skrevet

Håper virkelig du får orden på syklusen din, og ikke minst på natte søvnen, jeg har mange ganger problemer og sove etter en travel kveldsvakt når jeg skal på dagvakt neste dag.......da må jeg "true" min kjære samboer til sex for det hjelper noen ganger:)))

Sov godt......og god vakt i kveld, jeg begynte ferie i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...