Gå til innhold

Skikkelig nedpress og veldig ØM nedentil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, dukker stadig opp noe nytt her...nå må det nærme seg...noen som merket en forandring nedentil før det var deres tid? Jeg har i dag vært kjempe øm mellom beina og i nedre del av magen. Det stikker og kommer sånn skytende smerte der nede...Merker at hun borer seg nedover i bekkenet, men har ike merket det sånn som i dag / kveld før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg hatt nå i tre uker....kjennes ut som noen har sparket meg nedentil, og at jeg har forstrukket noen muskler der nede....+ at babyen prøver å grave seg ut....herlig!!

Skrevet

Kjenner til det der ja. Jeg også har hatt det lenge. Sikkert ivertfall i halvannen måned. Sånne plutselige ilinger, samtidig som det presser på nedover.

Skrevet

Ja har hatt det lenge jeg og sånne småsmerter og trykking nedover, men i går og i dag og er jeg enda mer øm. Kjennes ut som hoftene og bekkenbunnen min glir utover. Er vond i hoftene på utsiden og...skal ta det piano i dag å se om det hjelper...ingen lange turer på denne damen i dag nei...

Skrevet

jeg tror jeg har det som deg sommerbaby. De siste to dagene har det vært ubehagelig, nesten vondt å ha på bukser for det presser i overgangen mellom mage og underliv. Det murrer hele tiden, men på en annen måte enn hva jeg har hatt tidligere, vondere. Og det kjennes som at hun er i ferd med å komme ut. Det lugger i underlivet og jeg er veldig øm.

Vet ikke om det betyr at det er noe på gang. Men håper jo det. Har termin om 5 dager og hadde 1 cm åpning og begynnende modning da jeg var til kontroll på torsdag.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er moden eller har noen som helst åpning....jeg var til jordmor på sjekk 7 juli...etter det har ingen sjekket meg. Fastlegen min har ferie og har kun vært til en turnuslege for å kontrollerer BT og urin forrige uke... alt det var fint :-) men hvor langt jeg er i "modningen" har jeg ikke peil på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...