Gjest Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Uff, dukker stadig opp noe nytt her...nå må det nærme seg...noen som merket en forandring nedentil før det var deres tid? Jeg har i dag vært kjempe øm mellom beina og i nedre del av magen. Det stikker og kommer sånn skytende smerte der nede...Merker at hun borer seg nedover i bekkenet, men har ike merket det sånn som i dag / kveld før...
♥tosmåtroll♥ Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Slik har jeg hatt nå i tre uker....kjennes ut som noen har sparket meg nedentil, og at jeg har forstrukket noen muskler der nede....+ at babyen prøver å grave seg ut....herlig!!
Moderbodin har født Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Kjenner til det der ja. Jeg også har hatt det lenge. Sikkert ivertfall i halvannen måned. Sånne plutselige ilinger, samtidig som det presser på nedover.
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Ja har hatt det lenge jeg og sånne småsmerter og trykking nedover, men i går og i dag og er jeg enda mer øm. Kjennes ut som hoftene og bekkenbunnen min glir utover. Er vond i hoftene på utsiden og...skal ta det piano i dag å se om det hjelper...ingen lange turer på denne damen i dag nei...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 jeg tror jeg har det som deg sommerbaby. De siste to dagene har det vært ubehagelig, nesten vondt å ha på bukser for det presser i overgangen mellom mage og underliv. Det murrer hele tiden, men på en annen måte enn hva jeg har hatt tidligere, vondere. Og det kjennes som at hun er i ferd med å komme ut. Det lugger i underlivet og jeg er veldig øm. Vet ikke om det betyr at det er noe på gang. Men håper jo det. Har termin om 5 dager og hadde 1 cm åpning og begynnende modning da jeg var til kontroll på torsdag.
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #6 Skrevet 20. juli 2009 Jeg vet ikke om jeg er moden eller har noen som helst åpning....jeg var til jordmor på sjekk 7 juli...etter det har ingen sjekket meg. Fastlegen min har ferie og har kun vært til en turnuslege for å kontrollerer BT og urin forrige uke... alt det var fint :-) men hvor langt jeg er i "modningen" har jeg ikke peil på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå