lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 uff nå begynner jeg å ville ha noen tegn til at fødselen snart skal start. termin i morgen. er i topp form men med litt kynner og slikt, men ikke vondt bare deilig liksom. men så er det mange som sier at mensensmerter er et tegn til at fødselen kanskje nærmer seg, jaha hvordan kjennes mensensmerter ut. aldri hatt noe mensersmerter, så noen som kan beskrive... hehe kommer sikkert mange dumme spørsmål fra meg i tiden frem til fødselen...... takk for at dere er her jenter!!!!!!!!!!!!
LillyMy+1<3 Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Smertene jeg får når jeg har mensen ligger mest i området under magen, der eggstokkene er?! Det blir ømt, vondt. Slags brennende smerte, tror jeg at jeg kan kalle det. Vanskelig å forklare. Det er liksom et murrende ubehag. Har hatt det jevnlig en uke nå + i korsryggen (noe jeg aldri har hatt før) Håper du fikk noe ut av det her. Og som sagt, er slik jeg har det. Kan ikke svare for noen andre
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 takk hjelper det, få satt ord på noen av de merkelige "smertene" jeg har.(er liksom ikke smerter for min del mer rare følelser) korsryggen er litt rar og nederst murrer det en del. takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå