Gå til innhold

Kan noen anbefale med et sjal el jeg kan bære både nyfødt i, samt gutten min på 1 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bare babybjørn med størstemann men tenkte siden jeg får to tette at et sjal hadde vært tingen så minstemann kan bæres innimellom. Jeg ønsker også ha muligheten til å bære storebror i denne. Han er ca 11-12 kilo. Jeg har aldri prøvd bæretøy før, så er helt grønn på området, men vil gjerne ha noe som er snilt mot vonde rygger og ikke krever masse opplæring for å bruke riktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg valgt et vevd sjal i såfall. Dersom du vil ha en formsydd sele, kan manduca være tingen.

Skrevet

syvsjal.no har ikke vevde sjal. Sjekk heller ut lotusbarn.no eller krusedull.net.

Skrevet

1 åringen i Ergo-bæresele bak på rygg og en nyfødt nå på sommeren i elastisk sjal (ikke så varm)fremme (hvis han ikke er så tungt og ryggen din ok).

Er snart i samme situasjon som deg og har bært myyyye.

Skrevet

mener du å bære dem samtidig, så er det nok lurt med et sjal ja, et langt et. :)

hvis du mener en du kan bytte på å bære dem i, så har jeg tenkt det samme, og har kjøpt en Hotsling - enkel og grei, funker som en kule til eldstemann og han er to og et halvt! er gravid enda, så har ikke forsøkt til spedbarn, men jeg er veldig spent! og det skal gå helt fint det og:

www.hotslings.com

lykke til med valget!

Skrevet

mei-tai kan brukes til både liten og stor, og den er rimelig lett å få på seg. og som nevnt over, vevd sjal.

jeg har brukt vevd sjal fra ho var nyfødt også fikk jeg mei-tai når ho var ca 4 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...