Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Har den mest ræva dagen i dag! Alt virker som går i mot meg. Men sannheten er at jeg har verdens beste mann og to fantastiske gutter. Men jeg er bare lei meg... Føler meg så sykt alene og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har mest lyst til å pakke meg en bag å dra..... langt langt vekk og bli der. Nå er det slik at jeg har barn med to forskjellige og forholde bf til eldste mann har vært turbulent og veldig problematisk! Og min mann har støttet meg og vært der siden dag 1. Men jeg føler at alt jeg gjør bli galt, alt jeg gjør blir feil. Jeg masser og spør og er usikker på meg selv. Graviditeten med min yngste var ikke lett, jeg var masse kvalm og sexlyst lik 0 og pga det så var jeg redd for at mann min skulle gå ut å få seg noe et annet sted, selv om jeg innerst inne viste at han ikke gjorde det. Når sønn vår enderlig kom 1 mnd før tiden så ble det mye usikker het rundt han pga han slet med pusten. Nå er jo han blitt større og er jo helt frisk og slikt, men jeg føler meg nedfor. og det av mange grunner. jeg føler meg helt alene. jeg føler at jeg gjør alt, at jeg må gjøre alt. Hver gang jeg skal ut så spør mann min: tar du med deg ......? og jeg må spørre om han kan stå opp med han om marran, men hver gang så kommer han inn med han igjen i halv 10-10 tiden så jeg får aldri sovet ut. Jeg må be han om å lage mat til han og mate han! Han er en kjempe flink pappa som stiller opp og er med uansett hva det gjelder men jeg skulle ønske at jeg slapp å be om den minste ting. Og ta natt til fredag for eks, jeg skulle på kino og var ikke hjemme før 3 halv 4 og nå bruker han det i mot meg for at jeg ringte han på fredags kvelden og spurte når han kom hjem! Men han er jo så god og snill på alle andre områder så hvorfor kan jeg ikke stole på han? hvorfor kan jeg ikke slappe av og tenke: han koser seg med kompiser og kommer alltid hjem til meg. Han ville aldri ha vært utro, han ville aldri ha gjort noe som sårer meg. Og han har sagt mange ganger at han skjønner ikke at jeg valgte han, at jeg ville ha han, og gifte meg med han!. Men jeg elsker han og er kjempe glad i han og vil dele live mitt med han! Og allerhelst i framtiden ha et barn eller to til! Sikkert veldig komplisert å lese og forstå og jeg forventer ikke så mange tilbakemeldinger men jeg må bare få ut noen tanker og følelser så jeg ikke eksploderer. Så til slutt vil jeg bare si, takk for at du tok deg brye til å lese igjennom
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #2 Skrevet 21. juli 2009 Det er ikke godt å slite med vonde tanker. Jeg føler virkelig med deg. Min erfaring er at når en mangler søvn så blir alt mye verre. Har du noen du kan snakke med? Eller kanskje du har noen som kan være hjemme hos deg en natt og ta seg av babyen slik at du kan få en hel natts søvn? Har du snakket med mannen din om all uroen du har? Forstår at du er frustrert og lei deg nå men håper at det blir bedre for deg etterhvert og at du har noen du kan snakke med. Sender en varm klem :-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Venter mitt tredje barn og er 17 uker på vei og har det litt på samme måte som deg. Jeg går rundt å tror at typen min er sammen med en annen kvinne, selv om jeg innerst inne vet at det ikke stemmer. Han hadde mye kontakt med henne på facebooc og per mld. Har snakket med han om dette men føler at han ikke helt forstår hvordan jeg har det. Han sier at det er meg han elsker og vil være sammen med, og at han har sluttet å sende mld og han er nesten ikke på facebook lenger. Går til psykiatrisk sykepleier for å få bukt med dette. Føler at det går litt opp og ned men skal komme meg igjennom dette. ønsker deg alt godt og lykke til med mann og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå