Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har under hele graviditeten (uke 34 nå) vært ganske plaget med mye utflod så har hatt sopp innimellom som jeg har brukt canesten på og det har hjulpet men er en stund siden jeg har hatt det nå .Men i dag har det svidd og vært ganske ømt, prøve å se etter med speil og det ser ut som det er masse små røde prikker på de store kjønnsleppene, er ikke sår eller rød rundt kjeden. så nå sitter jeg her da å er livredd for at det skal være herpes.. har aldri hatt utbrudd før og det er jo ikke lenge til fødsel ( ikke lysten på keisersnitt for å si det sånn)

Kan det være at det bare er sopp eller minner det veldig om herpes??

Skal jo selfølgelig ringe legen så fort de åpner i morgen men fint om noen kunne svare..

Fortsetter under...

Godt å høre at det bare var sopp :) Bedre å komme seg til legen enn å være bekymret. Selv sliter jeg med sopp i svangerskapet (har faktisk aldri hatt det før nå)... men jeg har ikke brukt canesten, men heller brukt Vivag, melkesyretabletter og det hjelper veldig. Jeg kjøper en eske som har 12 piller, så tar jeg 1 pille hver dag. Dette gjør at også utfloden holdes i sjakk, tilnærmet borte. Helt fantastisk :)

Anbefaler Vivag på det varmeste i stedet for Canesten :)

Lykke til videre!

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...