Gå til innhold

vannet som "lakk"???

lissiliz❤tassen❤lillesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

i stad etter jeg hadde vært på do og var på vei ut så kjentes det ut som om jeg tisset på meg.

med det var ikke tiss og heller ikke mye men nok til at jeg måtte skifte og slik, men er dette vannet som har startet å lekke???

termin i morgen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta på deg et bind og ring føden :) For hvis vannet begynner å gå skal man vistnok legge seg ned, har jeg hørt.

Skrevet

uff da dette var i stad når jeg skulle ut, har vært ute i hele dag. ikke kommet noe mer enn det. bør jeg ringe føden nå da, siden det er så lenge siden???

Skrevet

Hei! :-)

Jeg var borti det samme for litt over 1 uke siden, hos meg kom det såpass at trusen ble bløt og litt på buksa!

Ringte jordmor og sykehuset som sa at jeg skulle ta på meg et bind og se om det kom mer, noe det ikke har gjort, men lurer virkelig på hva det kunne vært for urin var det iallefall ikke!

Tørket til og med trusa for å se om det var gult noe det ikke var, og ikke luktet det urin heller..... merkelig var det iallefall!

Men hvis det kommer mere hos deg så må du iallefall kontakte føden, og jordmor!

Lykke til! :-)

Skrevet

hadde på hvit boxer så vet at det ikke var tiss, måtte jo bytte, var ikke tiss. ja får bare se om det kommer mer da..

skal til legen i morgen også så kan jo høre med hun. men tror jeg har hørt at vannet kan komme i små mengder om barnet ligger lang nede, og det gjør min.

håper det kommer mer da så jeg kan ringe, vil føde snart....

Skrevet

Jeg opplevde dette for rundt 1,5 uke siden. Ringte føden med en gang jeg da, da jeg var alene hjemme å drit stressa;) Fikk komme inn på en sjekk med en gang for å se om det var fostervann. Det var det ikke. Lurer litt på hva det var jeg og, for urin var det ikke. Kom såpass at jeg måtte skifte truse.

Skrevet

så rart.

har hatt en del utflod i den siste også, men ser jo forskjell.

og det kommer bare, kjennes ikke ut som jeg tisser på meg da...

mye rart som skjer med kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...