Anonym bruker Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Hei.Jeg er 10 uker på vei med nr 2 og sliter med å kutte røyken helt. Jeg røyket 20 om dagen før, men etter jeg fant ut at jeg var gravid kutta ned til en sigarett hver 14 dag. skader jeg fosteret likevel? Røyket ikke med nr 1 i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 En sigarett hver 14. dag??? Da tenker jeg litt what's the point...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 hei. jeg skjønner hva du mener, men den røyken er virkelig gulerota om du skjønner. da virker det ikke så håpløst når jeg vet at jeg kan ta den. Skulle gjerne røyka hver dag.. men har ikke samvittighet til det
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Hei og takk for svar. Jeg skjønner hva du mener og er veldig enig egentlig. men det er liksom den ene sigaretten som ikke gjør hele røykeprosjektet så uutholdelig.Jeg tar den ene med et håp om at den ikke vil skade for mye, sp det blir nesten en slags gulerot.Frykten er jo at den også er veldig skadelig...
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Vet ikke helt jeg... Hvis alternativet er at du tar flere er det jo bedre med en hver 14 dag. Det er jo ikke optimalt, men tror ikke det er krise akkurat.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 1 røyk på 14 dager er myyyye bedre enn eksosen i oslo i hvert fall...tror jeg da. men om du røyker så lite burde det være enkelt å slutte. men vil du beholde den ene der eller 2 så kan ikke jeg skjønne det skulle gjøre noe men..... eksosen tenker ingen på, men røyken er livsfarlig... *himler med øynene*
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2009 #7 Skrevet 26. juli 2009 uten å forsvare den røyken din hver 14.dag med eksosen i oslo eller annen forurrensning for øvrig Jeg tror du bare kan nyte den men selvfølgelig , det er alltid en risiko for feks plutselig død for babyen i magen, om man ikke røyker også.. spørsmåle er vel da om det vil plage deg at du tok den røyken dersom noe sånt skulle skje?? det er det jeg er så redd for..enn hvis noe skjer med babyen.. og jeg vet at jeg har røkt... kan jeg noen gang tilgi meg selv?? huff... ikke lett dette, men syns du har vært kjempeflink, og du skal være stolt av deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå