Gå til innhold

Smerter under venstre ribbein, helt oppunder...???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være?? Burde jeg snakke med lege om det??

Jeg er bare i svangerskapsuke 11 , så det er jo ingenting som trykker oppover der enda. Gjør skikkelig vondt.

Har også begynt å svette uten grunn eller blir plutselig klam over hele kroppen og det kommer svettedråper i pannen. Dette kommer mens jeg sitter helt i ro også, eller ligger.

Huff, noen andre?? Peiling??

Fortsetter under...

Skrevet

Dytter litt :) ...

Skrevet

jeg hadde akkurat d samme som deg husker jeg,da jeg var i uke 12..

føles som en er stu mett hele tiden og det svir..jeg fikk ultralyd der oppe.

men det er nok noe i fordøyelses systemet ditt som irriterer.

hold deg unna sterk mat sterk mat og slike ting som folk som har magesår må gjøre..google gastritt. det er ikke dette du har men det likner,hvis du endrer litt på kostholdet hjelper d litt.

MEN jeg ville snakket med legen din om dette for jeg er ingen lege,bare for å høre at det ikke er noe galt,noe jeg regner med det ikke er..er vist endel som har opplevd dette før fikk jeg høre.

lykke til :)

Skrevet

Takk for det... Har hatt en del oppkast de 4 siste ukene, men jeg vet magen ligger litt mer midt i magen :)

Ligner veldig på det ene innlegget på skravle om kaldsvetting, rart syn og smerter i venstre side. :)

Skal søke opp gastritt som du anbefalte:)

Skrevet

Hvis du plages sånn, så synes jeg du skal prate med legen. Det er bedre det, for her er det ingen leger som svarer.

Skrevet

Signerer 20:08... Ikke ta for god fisk hva folk anbefaler her inne.. Det hjelper ikke noe å holde deg unna sterk mat hvis det er noe som feiler deg. Smerter i magen er ofte vanskelig å finne ut av, det er mye som kan forårsake smerten. Ta deg en tur til legen. :)

Annonse

Skrevet

var jo det jeg skrev og at hun burde gå til legen for jeg er INGEN LEGE...

men forklarte at jeg hadde opplevd samme symp..

hilsen anonym 20:00

Skrevet

Beklager.