jente 2008 & gutt 2009 Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Natt til tirsdag skjedde det altså: Kl 2400 - Sex! For første gang på hundre måneder. Det satte fart på sakene! Kl 0100 - Vannet gikk Kl 0200 - Riene begynte Kl 0730 - På plass på Ullevål Kl 0750 - Sjekket åpning som var på 3-4 cm. 30 min senere hadde jeg full åpning og kunne presse, og kl 0848 var lille nydelige nurk ute! Fødselen ble klassifisert som en styrtfødsel siden den aktive fasen var så kort. Ble ikke tid til epidural og jeg fødte i mine egne klær, og uten beinstøtter eller noe, men alt gikk så fint. Deilig at det gikk så fort, forrige fødsel (for 18 mnd siden) varte i over et døgn, og selv om jeg da fikk epidural synes jeg denne gangen gikk lettere. Altså ingen skam å be om epidural - det er ikke nødvendigvis så mye tøffere for de som ikke får det!! Kommer så an på mors form før fødsel og varighet på fødselen. Lykke til til dere som venter! Plutselig skjer det, selv om man mot slutten kan miste troen på at det faktisk vil skje... Takk for meg :-)
LivK har født Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Gratulerer! Har termin i mars(!), og er så glad over å være tilbake her og lese fødehistorier - utrolig moro å få lov å ta del i lykken! Nyt den fantastiske tiden fremover!!!
Anita*født* Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Samme dag vi fikk da eller 15`? jeg satt ute spiste is kl 18 min ute 2147 *SS* heldige vi=)))) Masse gratulerere
jente 2008 & gutt 2009 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2009 ja det ble den 14 juli. Fin dato det :-) Gratulerer så mye til deg også! En ukes bursdag i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå