Simen og Julie Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 er i dag 18 dager over IKM og ingen tante eller positiv test... får ikke teste flere ganger av sambo heller for har allerede testet 5 negative tester... det er nå 6 dager siden jeg testet sist... kan jeg vere gravid? hvorfor kommer ikke tanta? blir helt fortvila av dette...
Simen og Julie Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2009 glemte å skrive at det er 51 dager siden jeg hadde mens sist...
får baby 2010 Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 hmmmm rart var jeg deg ville jeg gått til lege og få tatt blodprøve og fått sett om du har hcg i blodet.
de_to og den lille Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Godt det er flere som sliter med det samme.... Er ca 3 uker over IKM og har testet negativt. Skjønner ikke hva som skjer, forventet å få tanta etter jeg hadde testa negativt men ingenting ser ut til å skje. Du får ha lykke til og gå til lege. Jeg er i utlandet i 3 uker til....
Lila-jenten Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Hei Mariell! Skjønner godt at du lurer på hva som skjer når verken mensen eller en positiv test viser seg! Men husk at mensen kan utepli i forbindels med andre ting enn graviditet; stress, tanker rundt det å være gravid, trening, etc.. Jeg ville uansett tatt en ny test, evt. oppsøkt lege, men ellers bare tatt tiden til hjelp og prøvd å ikke tenke så mye på det. Vet akkurat det er lettere sagt enn gjort, men det er mitt råd i hvert fall. Lykke til! :-) Lila
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå