nicki82 Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut når jg kommer til å ha mens. Jeg har mistet håpet på at vi har fått det til denne pp. Har bare hatt tilgang til sex i ni dager etter mens slutt, og virker som om vi ikke får til å treffe de riktige dagene pga jobbreise...litt lettere irritert menmen.. Fertilityfriend: Kan det være riktig adresse? Jeg har lagt til adressen før, men mistet linken og ble litt forvirret når jg prøvde å finne den ut på egen hånd.. http://www.fertilityfriend.com/home/28a8e2]My Ovulation Chart[/url] (det er tempet til samme tid fra 13. - 19. juli..) Sekret: har sjekket slimet, og det har vært alt fra gjennomsiktig med hvite prikker (i begynnelsen) og til litt kremete til meget kremete. Tappen: Vet ikke hlet, men den virker som om den begynner å åpne seg.. EL testene forvirrer. Har sett begge strekene hele veien..bare de ikke har vært like tydelige eller like brede.. Det skal nok sies at det er billigtester..meeeen.. Hva er fasiten??? Hehehe Håper og beeer at el kommer i tidsrommet 22-25 juli, men hvis el. har skjedd, er det også greit å vite sån ca. når jg kan forvente mens. Noen som kan dette her?
nicki82 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2009 Det skal nok sies at den siste pp. (også den ordentlige syklsen etter p-pille slutt) var på 36 dager
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Hei Nicki Er dette første syklusen du har lagt inn på FF? Hvis du vet når du har fått mensen de siste syklusene, så kan du legge det inn på FF (holder å merke av for mens den dagen du fikk mensen), så regner FF ut når du har forventet mens ut fra de tidligere syklusene.
nicki82 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2009 Har bare hatt to menser etter p-pille. Mensen forsvant med den typen p-pillen jeg gikk på (fikk de som en studie deltager). Får igjen sambo idag. dvs. Syklus start 30.juni Tilgang til befruktning: 4. tom. 12. juli, 20.tom 26. juli Håper på at jeg treffer de fruktbare dagene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå