Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 ....er så lei jeg. har hatt modningsrier i over ei uke, og de ordentlige riene startet i dag. med 3 min mellom hver. men da jeg kom til sykehuset så dabba det av litt. jeg fikk akupunktur og ble så sendt hjem igjen. slimproppen gikk på torsdag.og trodde vannet gikk litt i dag. var i værtfall litt bløt da jeg våkna opp i dag. jeg hadde visst bare 1 cm åpning. så den strippinga som jordmor gjorde på meg på tirsdag hadde ingen effekt. hvor lang tid skal dette ta? er mitt andre barn.. hvordan følte dere dere etter en akupunktur? fødte dere lenge etter det?
cakes Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 har aldri prøvd akkupunktur, men jeg har brukt en 4-5 dager med masrier eller modningsrier,har hatt 2-3cm åpning de dagene. sånn har det vært med begge de to første. begge gangene har slimproppen gått 3 dager før fødselen har satt virkelig igang. jeg har aldri prøvd noen kjerringråd heller, bortsett fra å ta klyster. det hadde effekt på ting! så du har nok ikke altfor lenge igjen til fødsel! det er jo modent, og da tar det ofte ikke så veldig mange dager, spes. med tanke på at du allerede har holdt på en stund:)
Uro4 Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Må bare ønske deg lykke til... Kjedelig å gå sånn å vente... Er selv 7 dager over tiden i dag..og venter veldig på at noe skal skje.
Anita*født* Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Hold ut,jeg vet det er forferderlig men vips i natt kommer babyen=))) Fikk 9 dager over selv den 15,da det satte igang skikkelig gikk det jammen unna=))
♥tosmåtroll♥ Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 vil du ikke bli satt igang i morgen om det ikke skjer noe da? Trodde d var grense på 14 dager over tiden jeg!!!?? Stakkars....og jeg klager på 1 dag over tiden....off...
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2009 hi her... jeg har ny time på sykehuset på tirsdag. vet ikke helt hva som skjer da. håper jeg blir igangsatt i værtfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå