Gå til innhold

blødning 20 dager etter neg,forsøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig??ikke mens vondt eller noe..litt friskt blod bare som ikke virker som om det tar seg opp...

er det sykl som er klusset til eller hva er det?noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger på at tappen er myk og lukket det har den vært de siste 2 dagene........uff håper bare ikke alt blir bare rot i kroppen min etter 1 ivf..:((((

ingen som har opplevd noe lignende eller har de fleste "normalt"tr mønster også etter neg.ivf??googler meg skvett forderva men finner ikke noe om dette...?vet jo at jeg ikke kan være gravid....det bla tatt en hcg av meg på dag 10 etter innsett rett og slett bare pga min nysgjerrighet *flau* den var bare på 3:(( hører om seen hcg stigning men det der var litt vel sent til å kunne bli noe av.....

Skrevet

Hei Tøysekroppen :)

Det kan nå virke som om det er en mens da... Første blødningen etter neg forsøk kom etter 24 dager hos meg.

Skal dere i gang med nytt forsøk på neste mens eller? :) Fikk dere noe på frys?

Skrevet

HEI:))

EN LITEN OPPDATERING..mensen er det ikke det ble med den bitte lille og nå er tappen høy hard og lukket....igår var den myk åpen og langt nede...?bare vanlig utflod nå..hmmm....

vi skal til samtale på kk 17 august så tar vi det litt derfra...var hos hausken sist og vil egentlig dit igjen men hvis vi ikke må vente så lenge på kk tror jeg vi går for 2 forsøk der...er så dyrt...selv om jeg har verdens beste svigerforeldre som skal betale for oss neste forsøk:)) de e så gode de....

fikk bare ut 4 egg hvorav 2 var gode nok til å brukes så ingen på frys dessverre....syns uttak var sinnsykt vondt så gruer meg til den biten og skulle ønske vi hadde på frys:((

ikke lenge til du skal igang igjen nå;)

Skrevet

korrigering: tappen vVAR myk og litt åpen i går...går i surr dette her.for å si det sånn i forhold til i dag var den litt mer åpen igår...ike sålett å kjenne me nå er den helt utflatet på en måte???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...