Gjest Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Har ca 4 dager til IKM, og er av den oppfatning at å teste før den tid er TULL !! (pga event. kjemisk grav. o.l.) Men så er jo de ca 14 dagene fra e.l. til IKM sinnsyyyyyyyyyyykt lange.... *sukk* Så jeg testa idag allikevel, tenkte at den ville være blendahvit, så kunne jeg begynne å "manne" meg opp til den forhatte mensen kommer... Istedet kommer der en svak strek... veldig svak, men ser den både uten å måtte myse og holde den i "riktig" vinkel.. Har ingen symptomer... ennå iallefall... og er bare supernervøs!! Det blir noen veldig angstfylte dager nå... *sukk*
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Vet hvordan det er når man er blitt en hektet testoman.......hehe, men håper virkelig for din del at den streken bare blir sterkere og sterkere:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 hehehehe.. takk takk !! Vi har prøvd i over 1,5 år og jeg har faktisk nesten ikke testet før.. Kanskje føler jeg noe på meg nå.. haha..
Gjest Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Testet idag også, med CB, riktignok på ettermiddagen. Jeg har drukket masse og vært masse på do, men tenkte "jaja..." Og der kom et PLUSS !! ) Har skyhøy puls, og er veeeeeeldig nervøs (MA sist, ifjor)... spesielt siden jeg ikke har noe særlig med symptomer.. IKM onsdag.. Klarer vel ikke å slappe av før jeg har fått titta på u.l.
Carina har to små gull Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Gratulerer så masse og nyt svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå