Gå til innhold

Dere som har tatt sånn tablett mot sopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg har tatt slik pille går det 1-2 dager, og da merker jeg at det renskes opp. Det kommer masse utflod. Men det kan jo være at du har en mer utvendig type sopp og at det kan lønne seg å bruke Canesten kremen i tillegg.

HI her

Det som er litt rart er at jeg kun klødde inni til jeg tok pillen, nå klør jeg ikke inni, men utenpå. Legen sa jeg sikke skulle bruke kremer elelr noe, denne skulle ta alt.

Har fortsatt til i kveld før det er gått 2 dager da, så får krysse fingrene :-) Det klør mindre enn det gjorde, men fortsatt mer enn det som er komfortabelt.

Takk for svar!

Annonse

Anonym 16.10:

Jammen du kan sikkert bruke canestenkrem itillegg.Men bruke du stikkpillen på canesten da eller bare kremen.

Jeg har aldri vært borti de man svelger så jeg bare lurte.Men canesen stikkpille + krem funket på meg og var borte etter ca 3 dgr som det står på og kjenner jeg en liten antydning nå så kremer jeg det inn på morgen el kveld også er det som regel borte.

Lykke til .... håper det ordner seg for deg :-)

HI her

Takk for det :-)

Jeg har brukt både krem og stikkpiller med canesten, altså 5-6 ganger på ca 4-5 mnd, og blir bedre men ikke bra. Da jeg tok det opp med legen fikk jeg denne pillen og bekjed om at jeg ikke trengte å bruke noe annet, men jeg glemte å spørre når jeg burde være bra igjen. Tekte å gi den en sjangse i hvertfall. Er vist ganske sterke saker, derfor det er på respet. Håper virkelig den tar det, for nå er jeg lei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...