Gå til innhold

hjemreisetøy til august babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så usikker på hva jeg skal pakke i bagen jeg gitt! Kan jo være all slags vær på vestlandet i midten/slutten av august! hmmm !!!

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar med litt ulikt. Er det kanonvarmt blir det en kortermet body-sak med bein på (ikke føtter) og noen sokker. Ikke mer, eller evt en solhatt. Er det varmt, men ikke varmt-varmt tenkte jeg body og bukse + sokker, er det litt mer kjølig, vind, regn ol plusser jeg på en tynn lue og et teppe rundt henne. Er det skikkelig kaldt (noe jeg tviler på), har vi også en supertynn fleecedress som jeg kan ta på. Så tar altså med litt av hvert og ser hva vi trenger akkurat den dagen. Helseteppe/strikket teppe er en favoritt for meg da. Er mye enklere å regulere varmen med tepper enn å måtte ta av og på plagg.

Skrevet

Jeg tar med tynn bukse og body, så tar jeg strømpebukse og en lett jakke om det er litt kaldere, og bruker et teppe om det er kaldt. Tar og med en kortermet body med bein dersom det skulle bli veldig varmt. Og selvfølgelig tynn lue.

Skrevet

Har dere ikke pappaer/ fam som kan komme på sykehuset med noe tøy hvis det blir feil??

Skrevet

Babyklær tar jo knapt noe plass, så gjør ikke noe å ta med litt ekstra :-)

Ellers bor vi 1,5 time unna sykehuset, så er litt langt å reise hjem bare for å hente noe annet tøy.

Skrevet

takk for gode tips! Har jo selvsagt både pappa til babyen og familie men har ikke planer om å bli så lenge på sykehuset faktisk! Vil heller hjem så fort som formen til meg og babyen tilsier at det er forsvarlig. Føler nok det er bedre å selv plukke ut klær til hjemreise enn at andre skal ordne det for meg. Så satser på å gjøre som dere andre her, litt av hvert - tepper osv..

:)

tror det er nervene som tar meg gitt. Sist fikk jeg i slutten av september og det var sol og fint ute men nå kan det liksom være alt fra 10 - 30 grader igrunn...

*gleder meg hvertfall*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...