mamma2010♂ Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Når er vanligvis første EL etter MA? Hadde MA for tre uker siden..sluttet å blø for 6 dager siden, og har veldig lyst å bli gravid igjen!
zadine Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 veldig individuellt. Jeg hadde min første EL 20 dager etter utskrapning. Deretter fikk jeg mens 12 dager etter den EL. Nå tror jeg at jeg har hatt EL på dag 8-9 etter første dag i siste mens. Så det blir spennende å se når IKM er denne gangen. Har hørt at syklusene kan være meget ustabile etter MA. Mange får kortere sykluser en periode...
mamma2010♂ Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 Frustrerende..har alltid hatt regelmessige sykluser! Får prøve å slappe litt av og ikke stresse for mye i forhold til EL, men det er ikke lett!! I hvilken uke opplevde du MA? Jeg begynte å blø litt da jeg var 11+3!
zadine Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Jeg hadde også stabile sykluser på 27-28 dager før. Jeg hadde bestillt time til privat UL bare for å se at alt var ok, så jeg var 11+4 da jeg kom der. Og da fikk jeg spørsmål om hvor langt jeg skulle ha kommet. Da var det flere uker siden det hadde stoppet. Jeg hadde alle graviditets symptomer. Ingen blødning, så det var et sjokk. Heldigvis har jeg to fra før, så det hjalp meg noe. Lykke til med å finne EL og håpe at spiren sitter snart hos oss begge;-)
mamma2010♂ Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2009 Jeg fikk UL pga blødningene og da viste det seg at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 8!! Fikk også spørsmål om når jeg testet positivt, og da skjønte jeg at noe var galt Veldig trist.. har ikke kommet helt over det enda, føler det eneste som hadde hjulpet er å bli gravid på ny! Skal ihvertfall ha tidlig UL neste gang! Var min første dette.. og satser på det går bra neste gang! Lykke til til deg også! Hjelper å snakke med noen som har opplevd det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå