Cruella De Vil Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Hei, for noen dager siden fant jeg en artikkel om hvilke butikker som hadde de billigste bleiene, sortert på type osv. Men jeg glemte å lagre den, og nå finner jeg den ikke igjen. Er det noen som har sett denne artikkelen eller en lignende oversikt og kan lenke den her? Evt. om dere har tips til hvor man får billige bleier. Sønnen vår er 5 uker, og bruker nå pampers, men må over til større bleier snart, og da tenkte vi å prøve libero, for det er vel billigere...? Blir glad hvis noen har noen pengesparende tips å komme med.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Vet i alle fall at hvis du bruker Libero så blir det billigst på Kiwi. Husker jeg så sånn test om hvor det var billigst. Og vi bruker Libero og kjøper dem på Kiwi. Derfor jeg husker at testen sa det var billigst der.
<3 O&O <3 Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 vi bruker landlord sine bleier og er storfornøyd. 50 bleier i hver pakke,og de koster ca. 35 kr (tror jeg det var). De finner du på rema. var det denne siden du lette etter? http://www.klikk.no/foreldre/baby/article479764.ece
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Etter at Rema fikk Libero-bleier i BigBox, så tror jeg faktisk at Libero er billigere der enn på Kiwi (for i BigBoxen koster hver bleie bare 1 krone). Pampers i stor pakke er også billigst på Rema, men det gjelder bare de litt større bleie-størrelsene (fra str 4 tror jeg det var...). Uansett, Landlord-bleiene er billigst av dem alle, og helt greie i bruk også=)
Litjmora Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Her har dem ikke lengre bigbox med libero p rema, dem sa det bare var en engangs-greje... På kiwi får du ju hver 4. liberopakke gratis, og på Rimi får du hver 4. pamperspakke gratis. Hvis du er coop-medlem er det vel 15kr(10?) å spare på hver bleiepakke der..
Cruella De Vil Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2009 Takk for mange og raske svar! Det var lenken fra klikk jeg lette etter, ja. Da blir det nok en kjøretur til Kiwi i ny og ne for oss i starten, for å hamstre Libero-bleier. Landlord har jeg aldri hørt om før, er disse bleien OK sammenlignet med Pampers og Libero? Jeg søkte på nettet og så at de fantes i str. junior, midi og maxi, men hvilken str er da junior? Kanskje litt store for vår gutt på ~6 kg?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 Vet ikke kordan bleier du sikte til, men ville bare si at vi bruke Landlord og mummi bleietruser ;-) å e svært fornøyd! :-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Å btw de landlord bleian e goe fine størrelsa som funke i nestn alle aldra :-) Trur dn minste e fra 4-7 kg eller nåt lignanes, midi e fra 6-11 kg og dn største e fra 12-25 kg ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 Vi kjøpte en pakke Landlord-bleier (billigmerket til Rema1000) her om dagen bare for å teste de ut, og jeg likte dem jeg! Ikke opplevd noen lekkasjer, og synes igrunn de ligner veldig på Libero-bleiene...
<3 O&O <3 Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 har aldri opplevd lekkasje på landlord sine jeg heller. Min gutt er 7,5 kg nå og han kan bruke både midi og maxi. midibleien er akkurat passe og max er litt stor. Midibleien kan vel sammenlignes med pampers og libero nr. 3, tror jeg. Med både pampers og libero var det ofte at lillegutt var våt langt opp etter ryggen på morgenen.. Så det er ikke bestandig det dyreste er det beste;)
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 Jeg kjøpte også en pakke med Landlords sine bare for å teste de ut og jeg likte de også veldig godt. Det eneste er vel at de er litt stive og hardere i skrittet en libero og pampers sine, men ikke noe lekkasjer her heller. Har brukt pampers helt frem til for en stund siden da jeg la merke til at han klødde av de (inneholder jo lotion) så da byttet jeg til Huggies som jeg kjøpte i Sverige og kløen forsvant. Da Huggies pakken var slut så begynte jeg med pampers igjen og da kom kløen med en gang så det er tydelig at han reagerer på de. Så nå bruker jeg kun libero og landlord sine. Mamma og pappa tar med noen Huggies fra Sverige neste gang de kommer på besøk for de bleiene likte jeg kjempegodt=), men i Norge selges kun badebleien...
Studine mevik Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 Har noen testet first price bleiene? Vi bruker nå pampers, men kunne tenke meg å teste ut noen av de billigere variantene når vi må kjøpe flere bleier. Bleier er jo en ting som spiser endel av budsjettet for å si det sånn. Siden vi stort sett handler på meny eller kiwi så er det lettest å kjøpe first price. Jeg synes også pampers bleiene "lekker" litt for lett. Bleia trenger ikke være full og likevel er guttungen klam og våt på rumpa. Og hvis bleia blir enda litt fullere etter det så blir han våt oppover ryggen. Må jo bytte bleie mellom hvert måltid og jeg kunne godt tenke meg å slippe bleieskift midt på natta for han våkner så mye mer av det enn bare å få melk
NormaJean Skrevet 19. juli 2009 #13 Skrevet 19. juli 2009 Vi brukte Landlord veldig lenge og har vært kjempefornøyd med de:-) Billig og bra Har testet ut first price, var ikke så imponert over passformen og hvordan de ble når lillegutt hadde tisset endel. Akkurat nå bruker vi pampers easy up, lillegutt er ikke interressert i å ligge stille på stellebordet lenger.
Collette Skrevet 20. juli 2009 #14 Skrevet 20. juli 2009 På price club i Krokstadelva ved Drammen selger de Huggies i alle størrelser til 19.90/pakke. Veldig gode bleier og kan jo være et tips for de som ferdes eller bor i de trakter.
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 20. juli 2009 #15 Skrevet 20. juli 2009 Bor i Porsgrunn, så er ikke i Drammen så veldig ofte. Søkte på nettet og fant Price club kun i Drammen og Kristiansand.
minni08 ♥ Skrevet 20. juli 2009 #16 Skrevet 20. juli 2009 Hvis du kjøper pampers active er de fri for lotion tror jeg. Skal prøve ut landlord eller FirstPrice bleiene jeg og,her er det jo masse penger å spare om man liker dem!
♥ En jente og en gutt ♥ Skrevet 20. juli 2009 #18 Skrevet 20. juli 2009 minni08- det er de active fit fra pampers som ble brukt her og de inneholder dessverre lotion. Brukte de til jenten min og har vært så fornøyd med de hele bleietiden hennes, men nå reagerer jo minstingen på de da...men men er helt fornøyd med libero nå faktiskt og landlord var ikke så ille de heller=) Så lenge de ikke lekker og han slipper å klø så er jeg fornøyd=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå