Gjest Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 får kanskje i ho 70ml selvom jeg vet at hun er sulten. hun spiser lett en stor porsjon grøt med dessert eller 2 middagsglass. men mme. nei det nekter hun plent. mye skal de ha i løpet av et døgn?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Heia :-) Syns du ska ta en liten mme pause på nån daga, mulig d hjelpe :-) D e jo mme i grøtan, så får jo i sæ masse dær ;-) Ane ikke kor mye dm ska ha etter 6 mnd, men gutten min f.eks fikk rundt 6 dl rein mme og 6 dl velling basert på mme i døgnet, i tillegg til alt d andre han spiste da, å d va visst en helt grei mengde ifølge Hs :-) Men d kommer jo ann på kor mye fast føde dm spise ellers! Nu som 8 mnd får han bare 4 dl rein mme og 2 dl velling basert på mme, men d e jo fordi han har 4 faste måltid i tillegg ;-) Men prøv å ikke gi han mme i nån daga, bare kjøre på me grøt og alt d andre du gir han ;-) Alle kan jo bli matlei nån gang ;-) Lykke til!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Ikke han, men ho selvfølgeli!! :-))
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har også en liten jente på 6mnd som begynner bli lei av mme. Jeg får jo i henne fortsatt litt da. Men merker hun spiser mye mindre når det er mme enn f.eks grøt. Jeg spurte helsesøster om dette og hun sa at jeg ikke skulle tenke på det med å få i henne mest mulig mme. Vil dem ikke ha så vil dem ikke. Hun sa også det med at spiser dem grøt får dem i seg via grøten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå