81-Mamma<3<3 Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Noen som vet om det stemmer? Jeg hadde en hest som fødte en natt med fullmåne. Det var i grunnen et par uker igjen til termin, men fikk høre at det vistnok var ganske vanlig å føde ved fullmåne.. Lurer på om dette stemmer med mennesker også,,. Jeg har iallefall sjekket opp når nermeste fullmåne er i forhold til min termin
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Har håpet på det, hver gang, men nei... Men jordmødre sier det er flere fødende da enn ellers..
JC:-) Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Med meg så har det vært langt fra fullmåne med begge mine fødsler, og tviler på at det blir ved fullmåne denne gangen heller. I så fall blir det planlagt KS..
nr.3påvei er sååå fødeklar:) Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 De sier jo også at sterk mat skal hjelpe... Med sistemann var jeg gått 4 dager over termin. Var alene hjemme, spiste rester av sterk taco fra dagen før. Så ble jeg invitert på tacobesøk samme kvelden. På vei dit kjørte jeg hardt i alle farstdumpene mens fullmånen lyste på meg. Klokka halv fem om morgenen våknet jeg med rier:)
julius06 Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Ja, har tro på at flere føder ved fullmåne. Flere av mine venninner har født ved fullmåne men vi er vel alle forskjellige og om det er sånn det er eller tilfeldigheter.
enpå3ogenpå1 Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 jeg fødte på fullmåne, dagen etter termin med førstemann. Denne gangen er det fullmåne på termindatoen, så det blir spennende å se!! I følge det jeg har hørt er det flere vannavganger på fullmåne, ikke nødvendigvis fødsler.
81-Mamma<3<3 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2009 hmm.. det er fullmåne 10 dager før termin til meg.. så spørs om det er for tidlig.. men har uansett skrevet opp datoen - så er det bare å vente å se
juli-prins:-) Skrevet 20. juli 2009 #8 Skrevet 20. juli 2009 Snakket med en bekjent som har jobbet på sykehus i maaaange år, hun sa at det er minst en fordobling av fødseler det døgnet det er fullmåne, og at det har vært sånn i alle årene hun har jobbet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå