Carina har to små gull Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 så dette kommer til å bli en tung dag. Mista i uke 19 i februar, han var død da vi kom på ultralyden. Hadde virkelig håpa på å bli gravid igjen før denne dagen, men testen idag var negativ, IKM på tirsdag, så da regner jeg med TR kommer da. Skal på grava hannes å pusle litt idag. Kanskje det gjør dagen litt lettere.
Dossa :) Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Huff var ikke lett å lese innlegget ditt. Kjenner jeg fikk klump i halsen. Kan ikke forestille meg hva du går igjennom, selv om dagen idag blir tung så ikke mist motet. Spiren sitter snart!!!
J -76 Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Så leit Carina, sender deg en stor varm klem! Jeg føler meg litt i samme båt selv om jeg ikke mistet så sent som du, mistet i uke 11. Jeg er forsatt ikke gravid etter MAen i januar og nå nærmer opprinnelig termin seg - det er vondt! Jeg var sikker på at jeg skulle bli gravid igjen forholdsvis raskt, men den gang ei. Stor Stor klem til deg og ps snart er det din tur! J
Musemor med tre søte små Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Sender deg en stor trøste klem på en vond dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå