Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kom lillejenta vår på 4 og skulle absolutt ligge i senga vår.. kl 01.. hm. Og ettergivende og dum / trøtt som jeg er om natten når jeg er trøtt så gav jeg etter. Ender jo med at hun ligger og vrir seg og tar dyna etc, og at jeg ligger og er redd for at hun kan komme til å tisse og at vi ikke har tisselaken i dobbeltsenga. Så begynner babyen i magen å sparke, kl er 2, kjenner jeg må på do.. og er litt sulten. Hm. Saumfare kjøleskapet, og vips så satt jeg her på Bim.

Er i uke 35 nå, er det flere her som sover ekstremt lett og som er oppe 2-5 ganger hver natt pga div?? Det er vel kroppens måte å si " haha, jeg bare forbereder deg på hvordan det blir med nattevåk".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene nei! Her går det i søvnproblemer pga urolige ben - holder på å bli gal.. sovner stort sett ut på morrakvisten en gang, så om dette fortsetter så blir nattevåking en lek i forhold! Holder på å bli smågal kan man si....

Alt jeg kan si er "hold ut"! Det som kommer til slutt blir jo verdt det uansett:-) Jeg er forresten i uke 37...

Skrevet

Jeg jobber natt, så jeg får ikke sove, men det er ikke pga jeg ikke vil! eg hadde gjerne vært i sengen min med dyne rundt meg og noken puter! hehe

Akasha + Noah 27+6 (hører ikke til 3. trimester før om et par dager menmen)

Skrevet

Hadde sovnet og sovet godt, helt til hunden kom opp og vekket meg, siden mannen hadde glemt å lukke buret hennes........ Så da var jeg våken måtte på do, vondt i halsen, halsbrann og ellers er alt tfint.............

Er 37+5 i dag

Skrevet

ser ut som jeg har noe å glede meg til, nemlig å ikke få sove i det hele tatt i ukesvis... :(

pga do besøk, kynnere, osv

Skrevet

*bank i bordet* jeg har sovet veldig godt i det siste. Var bare den dumme mannen/hunden....

Skrevet

jeg sover godt vanligvis, men en do-besøk er obligatorisk. Bare håper på at jeg er fysisk i form om et par måneder, og ikke med noe bekkenplager og sånn

Banker i bordet jeg og! hehe

dumme mannen, det er ikke hunden sin feil ;) den vil sikkert bare ha kos

Skrevet

Klarer ikke såve her heller...Pleier stort sett såve litt frempå istedenfor..

Termin i går, men skal babyen min ut da? Neiiiiiida! sukk

Skrevet

kor lenge går det an å gå i overtid? provoserer de fødsel etter hvert?

Skrevet

Våknet kl 04:40 - får ikke sove igjen... Har tatt en liten matbit, så får jeg se om det hjelper. Det er drit kjedelig vær og jeg har ingen planer for søndagen, så det er INGEN grunn til å ikke sove litt lenger.. Argh!

Skrevet

kult flere som ikke sover, i natt ville kroppen tydligvis ikke sove. så ble jeg sulten, så stå opp. pleier ikke det. men men.

har hatt noen netter hvor jeg ikke har fått sove den siste uken men har liksom sovnet etter hvert...

termin i morgen. altså 20 juli.

kjedelig å være stille......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...