Gå til innhold

Nokon 100+ her som skal ned masse utan pillar?


Ranveig R

Anbefalte innlegg

Hadde vore kjekt å ha nokon å slå følge med på vegen nedover. Treng litt backup for å klare dette.

 

Var flink i haust og gjekk ned frå 101 til 92kg (snop berre i helgene, ca 10 min dagleg med styrketrening + at eg gjekk opp og ned trappene mens eg pussa tenner), men i nov/des fekk eg veldig lave jernlagre, og har vore totalt tappa for energi. Med den følgen at eg ikkje har klart å trene, og har trøstespist masse... Har sidan jul har lagt på meg nesten 15kg og er like tung no som då eg var høggravid med yngste.

 

Planen min er: Snop-, chips- og bruskutt (men lov til LITT i helgene), begynne på'an igjen med styrketrening (til å begynne med: 50 situps dagleg + gå i trappene under tannpuss). Og så må eg kutte setersmør på skjeva sjølv om det er sinnsjukt godt...

 

Det endelege målet mitt er 80kg (skal altså ned rundt 25kg), har vore der ein gong og passa inn i str 40/42. Trur nok det er den ideelle vekta mi, sjølv om bmi'en framleis vil fortelle meg at eg er overvektig når eg veg 80. Men det får våge seg. Første delmål er å kome ned på tosifra, og det vil eg klare til bursdagen til eldste (slutten av september).

 

Fins det andre her inne med omtrent same vekt og mål som meg, og som har tenkt seg grundig nedover i eit pent og roleg tempo, 100% naturleg ;o) ?

 

Hadde vore supert å kunne maile med nokon så det blir litt meir privat enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg begynte på 110 kilo for 3 mnd siden og er nede i 96 nå. Har kun lagt om kostholdet til lavkarbo. Trener lite, men har 2 travle barn hjemme ;)

 

Vil kalle vektreduseringen min for 100 naturlig fordi jeg kun har lagt om kostholdet og jeg spiser mye rene råvarer. For meg er dette en livstilsendring, ikke en slankekur. Tempoet går saktere og saktere, men jeg stresser ikke. Det går rette veien selv om jeg noen uker står stille mens andre uker kanskje så mye som 1 kilo.

 

Jeg vil ned til under 90 som første delmål. Mitt endelige mål er ca 85 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...