Velkommen spire Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Da skal vi begynne å prøve igjen :-) Eg skal fjerne hormonspiralen,men eg lurer på hvor lang til de tar for å bli gravid igjen? Har hørt de kan ta sin tid :-(
MissMe*med*lillegutt Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Jeg ble gravid i 1pp etter uttak av hormonspiral:) Det samme gjorde en venninne Jeg er nå 9+1 på vei, og hun fikk en nydelig gutt på fredag:) Så det er ikke alle det tar lang tid med Noen får klaff med en gang, mens andre kan det gå litt lenger tid med.. Lykke til
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 tok min ut i feb, og vi har vært "forsiktige" frem til nå... dette er vår 3 pp... håper alle gode ting er 3:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. juli 2009 #4 Skrevet 20. juli 2009 Ble gravid med en gang, men mistet..
J -76 Skrevet 20. juli 2009 #5 Skrevet 20. juli 2009 Heisann jeg ble også gravid i 1 pp etter spiralen, men mistet og har ikke blitt gravid igjen. Jeg vet ikke om dette skyldes hormonspiralen eller MAen, men tror nok det har sammenheng med sistnevnte. Uansett lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå