Gå til innhold

Hei jenter, har det litt tungt idag...

Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kom hit i januar etter MA i uke 10. Dengang kjent som "ʇnʇ pǝɯ uǝʇıן uǝ ƃo ɹɐɟ 'ɹoɯ" dersom noen husker meg. Har ikke vært her og skrevet og hjulpet andre så mye som jeg burde de siste mnd, har ikke orket. Selv om jeg fikk mye hjelp her selv den gang jeg trengte det på det meste.

Er i 5. pp etter MA nå, 2 dager til IKM, tror ikke det klaffer denne gang heller. Dersom det klaffe neste pp her jeg brukt dobbelt så lang tid denne gang, enn da jeg mistet. Da brukte jeg 3 pp.

Kommer til å gå termindato i møte uten ny spire i magen, det gruer jeg meg til.

Så Ghost Whisperer idag, obs, Melinda var gravid jo. Ca 10 uker vil jeg tippe ut av UL'en. Samme bildet jeg håpet på å se på UL'en i januar.

Så sykehuset i Aidensfield på NRK. Babyen var dødfødt.

Jeg griner som ei litta unge idag.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, måtte bare få en utblåsning.

Klem Nina, stå på jenter

Fortsetter under...

Hei kjære deg vet så alt for godt hvordan du har det! Jeg hadde termin til uka og er ikke gravid. Denne pp hadde vi sex hver dag, men den gang ei, kroppen vil ikke. Jeg føler meg veldig mislykket, ikke bare har jeg mistet to ganger, men i tillegg vanskelig å bli gravid. å oppleve MA har vært det tyngste og ensomste jeg har vært igjennom, og i tillegg skuffelsene hver eneste måned når TR kommer, huff. Sender deg en stor stor klem. Setter pris på deg, vi er jo i samme båt, hadde håpet så på klaff for deg denne pp! Ta vare på deg selv, vi snakkes stor klem J

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...